‘Real Madrid won doordat ze tijd hadden gerekt’

http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/2/3/3/media_xl_190743.jpg?20100808172751

Martin Jol kan zijn verlies moeilijk accepteren. Volgens hem komt het doordat Xabi Alonso en Sergio Ramos een lange tijd namen voor een vrije trap. Toen waren ze uit het veld gestuurd.

‘Ik vind het asociaal! Ajax speelde de hele wedstrijd goed, maar door dat tijd rekken hadden we verloren. Real Madrid won alleen door het tijdrekken. Ik wil altijd gaan winnen, maar ik kan makkelijk tegen mijn verlies. Mourinho is een goede trainer, dat heb ik al gemerkt tijdens Tottenham Hotspur tegen Chelsea. Het is gewoon niet eerlijk! Ik hoop dat ze in El Classico er aan gaan! Ik ben gewoon Anti-Real Madrid! Casillas keepte geweldig! We hadden eigenlijk geluk dat ze niet hun sterkste spelers erin hadden gezet.’, aldus Martin Jol. Ajax had verloren met 4-0.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

